Mysan skriver

hejhej ! hur mår ni ? - jag själv mår ganska bra. Jag och miranda gjorde våran roliga header innan hon stack hem till sig. Snygg va ? Såklart, sen har jag ändrar färg och textstil på texten i inläggen och lite andra grejer.Men nu ska jag berätta lite om dagen :) I morse vaknade jag hos Mormor som jag sovit hos för att mamma och pappa var på 40-års fest, I allafall smsade miranda och frågade om vi skulle göra nått. Vi cyklade till kärrtorps IP och jag kollade på hennes tennistunering, Hon var skitbra (a) <3 Jag tappade också en tjugolapp på vägen dit. Tröttsamt. Sen gick vi hem och både skulle äta lunch, Miranda var tbx efter ett tag. Sen fixade vi roliga höga toffsar o.sv, Sen gick vi ut och åt kulglass.Sen tog vi massa bilder i ett trapphus i närheten och pratade. Sen gick vi hem och tog mer bilder m. kameran och jag lyckades som vanligt bli ful på varenda en ? Skit. Menmen sen gjorde vi den här underbara bloggen som förhoppningsvis kommer läsas av många ? Hoppas det ! :) Jag har iaf haft en rolig och skön dag, Men nu har jag faktiskt lite ont i magen och är äckligt mätt. Nu ska jag chatta med miranda och fixa lite saker, 
 Pussar! / mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0